Assassins Peak jest miastem klasowym Assasynów.
Wygląda ono następująco:
Assassin

Assassyni mogą znaleźć tu różnych NPC, od których mogą nabyć potrzebne im rzeczy.

Oto Spis Wszystkich NPC w Assassins Peak:

Imię NPC Położenie Funkcja
Assassin Wu 90 / 120 Teleportuje on nas do dowolnego miasta lub klasy.
Usher 97 / 117 Udzieli on nam niezbędnych wskazówek, dotyczących Assassynów oraz pomoże znaleźć poszczególnych NPC.
Assassin Fu 94 / 60 Możemy otrzymać od niej questy oraz class questy, za które zdobywamy pieniądze, exp i class contribution.
Assassin Plum 92 / 44 Możemy u niego stać się Assassynem, oraz wymienić class contribution na przedmioty, lub rangi.
Assassin Orchid 88 / 44 Możemy u niego podnosić skille za pieniądze oraz exp. Dodatkowo możemy brać u niego questy, między innymi na skill: Targeted Cloacking.
Bamboo Assassin 98 / 44 Nauczy on nas za drobną opłatą (50s) Assassin Leap.
Assassin Lily 101 / 44 Zabierze nas ona do Plum Peak (należy mieć jednak na to specjalny class quest, w którym trzeba zabić 10 Yeti).
Rider Lu 46 / 68 Udzieli ona nam informacji o umiejętności ujeżdżania orła.
Rainbow Jen 39 / 71 Możemy od niej kupić klasowe mounty dla Assassynów (Eagle za 38g oraz White Eagle za 300g)
Aunt Shi 123 / 68 Nauczy nas ona Ice Gathering, który zmniejsza ilość spożywanego Vigoru, przy używaniu Blue Ice Skill.
Grandma Yu 119 / 68 Nauczy nas ona Blue Ice Skill, dzięki któremu będziecie mogli wytworzyć mikstrury zwiększające wasze statystyki.

W niektórych class questach Wymagane są Materiały.
Oto ich spis, oraz występowanie: (Musicie szukać ich w okolicy podanych miejsc,
które są widoczne na mapie)

Snow Lotous Występuje w każdym rogu Assassin's Peak, czyli: Lotous Flower Peak, Sanctity Region, Grape Garden, Spring Water Bucket.
Rasin Występuje często w tych samych miejscach, co Honey Melon czyli: Brama Przy Teleport, Autumn Water Bucket, Magical Spring, Summer Water Bucket
Honey Melon Brama Przy Teleport, Magical Spring, Autumn Water Bucket, Summer Water Bucket.

W niektórych class questach trzeba też nabrać specjalnej wody (rodzaj i miejsce pochodzenia

można znaleźć w quest logu), aby to zrobić wystarczy podejść do tego miejsca, otworzyć ekwipunek,

następnie zakładkę quest, i uzyć dzbanka wody przy odpowiednim miejscu.
Oto spis lokacji, które mogą być wymienione w takim queście:

Autumn Water Bucket
Summer Water Bucket
Spring Water Bucket
Winter Water Bucket

W Assassins Peak możemy zakupić specjalne recepty (należy być assassynem, by to móc uczynić

oraz posiadać Blue Ice Skill, na odpowiednim poziomie)
Oto ich dokładny spis:

Nazwa Cena Wymagany Poziom Blue Ice Skill Efekt Czas działania
Lvl 1 Body Force Formula 1g 1 Max Stamina +15 30 min
Pure Powder Forlmula 1g 1 Max Agility +15 30 min
Mercy Powder Formula 1g 1 Max Reflex +40 30 min
Lvl 1 Seeking Formula 2g 2 Max Hit +40 30 min
Lvl 1 Icing Formula 2g 2 Ice Attack +10 30 min
Timely Rain Formula 3g 3 Max Reflex +120 30 min
Lvl 2 Body Force Formula 4g 4 Max Stamina +30 30 min
Swift Powder Formula 4g 4 Max Agility +30 30 min
Great Powder Formula 4g 4 Usuwa Efekt
"Beast-Poison"
natychmiastowy
Lvl 2 Icing Formula 5g 5 Ice Attack +30 30 min
Lvl 2 Seeking Formula 5g 5 Max Hit +80 30 min
Purdue Formula 5g 5 Max Fire Resistance +15 30 min
Green Snake Formula 6g 6 Usuwa Stan Zatrucia. natychmiastowy
Well Thunder Formula 6g 6 Usuwa stan "Incapacitated" natychmiastowy
Ice Block Formula 7g 7 Max Fire Resistance +30 30 min
Fairy Powder Formula 7g 7 Max Agility +50 30 min
Lvl 3 Seeking Formula 8g 8 Max Hit +160 30 min
Lvl 3 Icing Formula 8g 8 Ice Attack +50 30 min
Snow Ice Formula 9g 9 Max Fire Resistance +50 30 min
Lvl 3 Body Force Formula 10g 10 Max Stamina +50 30 min