System petówEdytuj

TLBB pozwala nam cieszyć się grą z towarzyszem nawet gdy wszyscy twoi znajomi obecnie nie grają. Dzieje się tak za sprawą systemu petów. Pety to zwierzęta, które pomogą ci w walce (np. poprzez podwyższanie statystyk).

Jak zdobyć petaEdytuj

Są trzy sposoby zdobycia petów.

  1. Pierwszym jest kupienie go od jednego z graczy - zdecydowanie najprostsza metoda, niekoniecznie najbardziej opłacalna.
  2. Drugi sposób to dostanie go w nagrodę (np. za wykonanie questu od npc).
  3. Trzecim sposobem jest udanie się do Pet Island, a następnie próba wydropienia danego peta.

Typy petówEdytuj

Pety dzielą się na cztery typy:

  1. dzikie (ang. wild) - najczęściej dropią, mają mało dodatkowych umiejętności i rzadko uczą się nowych;
  2. młode (and. young) - dropią rzadziej niż wildy, ale za to skuteczniej uczą się nowych umiejętności;
  3. rzadkie (ang. rare) - najcięższe do wydropienia, ale za to posiadają najwięcej umiejętności i najszybciej uczą się nowych. Jednym słowem - najlepsze.
  4. drugie pokolenie (ang. 2nd generation, względnie 2nd gen, second generation) - dokładnie to samo co rare, ale łatwiej dostępne (poprzez rozmnażanie).

Doświadczenie petówEdytuj

Nasze zwierzaki zdobywają doświadczenie w ten sam sposób co my - gdy zabijemy potwora to dostają punkty exp. Gdy uzbierają ich określoną ilość to przechodzą na wyższy lvl. Twórcy gry dokładnie zaznajamiają nas z tym w misji:

First Pet QuestEdytuj

Aby go otrzymać wystarczy iść po linii fabularnej, a gra sama każe nam pójść do Lily White po zadanie. Będziemy musieli wziąć od niej zwierzaka, przywołać go, a następnie nabić mu poziom. Po wszystkim wystarczy wrócić do Lily White. Dostaniemy wtedy kolejnego questa, który będzie polegał na złapaniu peta.

HodowlaEdytuj

Aby rozmnożyć swojego peta wystarczy, że znajdziesz gracza, który ma peta tej samej rasy, o przeciwnej płci i udasz się z nim (w party) do NPC (SiSi White) w Luo Yang i wybierzesz opcję Breed. Następnia trzeba poczekać określoną ilość czasu (zazwyczaj koło 500 minut) i znów z tym graczem w party udać się po odbiór peta.

UwagiEdytuj

Pety muszą być tej samej rasy, o przeciwnej płci oraz być młode (young) - wild i rare nie mogą się rozmnażać!